dilluns, 20 de maig del 2013

Consum de proximitat, sobirania alimentària, informació i publicitat.

                           
Tenc por del dia en que la tecnologia passi per damunt la humanitat, el món sols tendrà una generació d'idiotes.                                                                                            
                                                                                              Albert Einstein

Fa poc mes de 50 anys, en l’època de l’escoltisme, es deia molt sovint allò de “ Cal tornar a ses fonts”, les fonts  on varen beure els nostres pares i avis, seria bo retre-los un homenatge  per viure com varen viure deixant en el record aquelles fonts que encara ragen perquè hi pugui beure qui tengui sèt.

 Consum de proximitat.-pareix que el simple anunciat es prou entenedor, però a la practica quasi ningú ho entén , i encara molt manco per què?, i no dic res de posar-ho en pràctica.

Si comencem parlant de l’ alimentació, primera necessitat de la humanitat, consum de proximitat vol dir comprar els productes alimentaris ( verdures, fruites ,llegums . llet i derivats, embotits, pa , carn , i peix  ……………….etc. etc.) produïts a la nostre comunitat .